Zondag 9 September

9 september 2018 - Adelaide, Australië

Na een slechte nacht in dit hotel waren we alweer vroeg onderweg naar het vliegveld. We hadden een shuttle bus geboekt en werden keurig om 5.45 uur opgehaald. We waren wel erg vroeg op v,ingevuld konden nog niet een inchecken. Toen we de douane door waren wachten ons weer een groot scala aan winkels en heel veel eet tentjes. Ongelofelijk hoeveel dingen hier bij elkaar zitten.

Wij gingen alleen voor een kop koffie en werden gezelschap gehouden met muziek van Michael Jackson. Ondertussen konden we even relaxen en de telefoon opladen.Ingecheckt nu even wachten tot dat we vertrekken Van tellingen is altijd op zoek naar leuke plaatjes en vandaag viel mijn oog op de kraam met snoep. Zo mooi gerangschikt Kijk eens hoe mooi uitgestalt De tijd ging toch wel weer snel voorbij en het werd tijd om richting de gate te gaan. Daar stond ons vliegtuig al klaar en grappig zag onze koffers liggen. Zwart en rood met blauwe trekbanden.....Onze koffers liggen erop een rode en zwarte met blauwe band erom heen

Klein vliegtuig deze keer

Vliegtuig was er weer klaar voor om ons naar Adelaide te brengen . Daar aangekomen hadden we zo onze koffers ,kochten we tickets voor de shuttle bus ene reden we naar ons appartement gebracht. Kijk ze hadden een heuse aanhangwagen voor onze koffers.Shuttle bus AirPort

We werden afgezet en hadden in de hal afgesproken met de dame van het appartement. Op naar de 15 e etage en daar kwamen we binnen in een echt prachtig appartement. En weet je wat nou zo fijn was.... Er was zon😀 En een mooi balkon kortom helemaal goed.En dan ons prachtige appartement met uitzicht en balkonEn dan ons prachtige appartement met uitzicht en balkon En dan ons prachtige appartement met uitzicht en balkonEn dan ons prachtige appartement met uitzicht en balkon

Gauw de koffers en spullen neergezet en op naar de winkels. We zitten 5 minuten van het centrum af dus dat is een wippie voor ons. Tevens is er een wasmachine en een droger dus dat was onze volgende missie en we konden eindelijk een korte broek aan met slippers. Lijkt ineens wel echt vakantie😜

Vandaag hebben we verder weinig ondernomen beetje rust gehouden want morgen vroeg gaan we weer een hele dag op excursie naar. Kangaroo island

1. Auk de Groot:
    9 september 2018
    Lekker ff de zon en succes met wassen xxx
  2. Sytse:
    9 september 2018
    Slecht slapen is niet de bedoeling. Dus doe rustig aan jij "spring-in-het-veld". Genieten kun je ook rustig aan doen. Dan maar wat minder verslag met minder foto's. Straks, als je thuis bent, ben je bek af en moet je weer aan het werk.
    Jullie doen nu zoveel indrukken op. Zien zoveel. En doen daar veel voor. Maar het verwerken is het ware genieten. En jullie verhaal in deze blog is al jaloers makend genoeg ;-). Sukses daar.
  3. Mama:
    9 september 2018
    Hebben nu nooit rust ik dacht dat het vakantie was maar blijkbaar niet als ik een mooi balkon had bleef ik lekker zitten met een drankje ha ha
  4. Mama:
    9 september 2018
    Ik zou als ik jullie was lekker niks doen vandaag eens een beetje uit rusten kan ook geen kwaad en dan morgen weer lekker vers voor de nieuwe uit dagingen kus mama
  5. Gaby Noom:
    9 september 2018
    Wat een mooi appartement!
  6. Margot:
    9 september 2018
    Wat een ervaringen. Jammer van het weer. Des te fijner om nu eindelijk op je slippers te kunnen lopen. Lijkt echt werkkamp. Maar hadden jullie vast niet willen missen. Heerlijk alles straks weer schoon in de koffer. Groot gelijk dat jullie een rustdag hebben. Is ook nodig. Heel veel plezier nog en tot het volgende verslag. 😘😘
  7. Ferry:
    Heel leuk jullie blog!
    Mooie foto's wat een belevenis
    Nou maar weer heerlijk verder genieten op Julie avontuur.😙
  8. Johan Rozeboom:
    9 september 2018
    En er kan gebubbeld worden, mooi appartement. Prachtig uitzicht.
  9. Nathalie:
    9 september 2018
    Wat een mooi appartement!
    Geniet maar lekker even van het zonnetje!
    Dikke kus
  10. Ria:
    9 september 2018
    Prachtig appartement ziet er allemaal goed uit en een lekker bedje, zullen jullie lekker slapen vannacht en goed uitgerust voor de volgende dag.
    Heerlijk zonnetje op jullie balkonnetje en een ouderwets Hollands maaltijd.
    gr Ria
  11. Jan en An:
    10 september 2018
    Met deze drukte en reizen zullen jullie wel erg moe zijn
    Hebben jullie al geboekt om aansluitend 3 weken naar Tenerife te gaan en uit gerusten ( ha ha)
  12. Wil:
    11 september 2018
    Heerlijk even bijkomen. Met de zon