Donderdag 20 September

20 september 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

En we zijn weer op weg naar huis.

Eerst een flinke vlucht vanaf Melbourne naar Abu dhabi .

Na 13 uur vliegen kwamen daar aan. Route deel 1

Gelukkig hadden we wel wat geslapen dankzij de slaapmedicatie. Om 6 uur stapte we de burger king binnen om even een heerlijke Wopper te nuttigen. Hmmm dat smaakt hoor,tijd is niet belangrijk. Zo lekker om 6 uur s ochtends

Alles komt vandaag toch door de war😀 Om 9.20 uur vertrokken voor het tweede deel van onze reis.Route deel 2

We hadden geluk deze vlucht was niet vol geboekt dus 4 plaatsen voor ze tweeën . Dat is heerlijk die ruimte.Geïnstalleerd voor de vluchtVloegtuig eten

En natuurlijk ook deze trip kregen we weer eten en drinken. Niks was te gek. Na ruim 30 uur onderweg te zijn kwamen we aan op Schiphol.

Nog een keer wachten op onze koffers.De laatste keer wachten op onze bagage

Ook weer erg fijn om thuis te komen bij onze lieve dochters familie en vrienden. We vonden het erg leuk om dit reisblog bij te houden en hopen dat jullie met veel plezier deze prachtige reis met ons hebben meegeleefd😀

Voor ons was het een super fantastische ervaring,en we hebben genoten van elke minuut❤️

1. Auk de Groot:
    20 september 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en fijn dat we de reis mee mochten beleven ,heb ook genoten
  2. Margot:
    20 september 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu alle verhalen vertellen en straks heerlijk je eigen vertrouwde bedje in. Hoop dat jullie niet al teveel last van jetlag hebben.
    Welkom thuis
  3. Ingrid:
    20 september 2018
    Welkom thuis. Heerlijk weer in je eigen bed. We vonden het super om met jullie " mee te reizen". Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's. Daar kunnen jullie nog lang van nagenieten. Xxx
  4. Tonnie:
    20 september 2018
    Na een mooie reis is het ook vast fijn om thuis te komen bij jullie meiden en overige familie en vrienden. En sterkte met het overwinnen van de jetlag en het wennen aan het gewone nederlandse leven. Maar "no worrie mates" dat gaat vast wel lukken.
  5. Rob en Ineke Venniker:
    20 september 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen! Wel vermoeiend 30 u reizen. Maar dit kan niemand jullie meer afnemen.
    Jullie meiden zullen ook blij zijn dat jullie er weer zijn.
    Nu maar weer afwachten hoe de reis van je broer en je vader gaat! Ook erg leuk.
    De fam. Rutte zijn wereldreizigers geworden.
    Nu weer over tot de orde van de dag , maar eerst even bijkomen.
  6. Josef&annie:
    Happy you are home safe. With your family See you again in the future ❤️🇦🇺
  7. Sytse:
    20 september 2018
    Welkom thuis. Nu zul je overvallen worden door dochters en nog meer familie. En je bent al zo moe.
    Nu gewoon goed uitrusten en verhalen vertellen. Alles nog een keer dunnetjes over doen. Veel plezier !!!
  8. Ria:
    Ook weer fijn om thuis
    en weer bij de meiden en niet te vergeten de hond te zijn.
    En lekker nagenieten.
  9. Annemarie Rekmans:
    21 september 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn genoten van de verhalen en de foto's een onvergetelijke reis voor jullie !!!Uitrusten en nagenieten !!!
  10. Leny Hessels:
    21 september 2018
    Welkom thuis. Ik heb genoten van jullie verhalen
  11. Elly:
    21 september 2018
    Het is 'n fantastische reis geweest. Thuis ook weer fijn genieten van alles. Nu bijkomen en na genieten. Elly
  12. Barbara Rietkamp:
    22 september 2018
    Zo deze mooie reis kan niemand jullie weer afnemen. Was heel leuk om het allemaal te lezen en te zien. Tot gauw bij de Zumba lessen, ook leuk om je weer te zien. Groetjes Barbara Rietkamp
  13. Petra:
    22 september 2018
    Prachtig om jullie belevenissen te lezen! Wat een mooie reis en fantastische ervaring!
    Spreek je gauw.
  14. Tina::
    24 september 2018
    Met veel interesse je reisverslagen gelezen en de foto's bekeken. Het was echt meegenieten van jullie belevenissen.
    Tot vrijdag.
    Groetjes Tina.