Zondag 16 September

16 september 2018 - Daylesford, Australië

Na het uitschecken van onze kamer werden we opgehaald door Ann. Zij nam ons mee naar Josef en Annie. We keken uit naar een weerzien met ze. Onderweg stopte we nog even bij een kleine waterval die toch ook prachtig bleek te zijn. Kleine wandeling naar de waterval

Rond half 12 denk ik arriveerde we bij Josef ,hij was nog net de laatste dingen aan het doen voordat we kwamen. Het huisje wat voor ons de komende dagen is is werkelijk prachtig ,we voelde ons direct welkom.Gast houseGast houseGast house

Niet veel later kwamen Alida en haar man Peter en ook hun beide zoons en schoondochter schoven gezellig aan . We maakte kennis met de vrouw van Josef en ook dit voelde erg warm en vertrouwd. Josef en Annie hadden een heerlijke lunch gemaakt en de tafel was gedekt voor ons allen. Lunch time

De zonen van Annie vielen ook nog even binnen dus we hadden de familie compleet. Na de lunch was het tijd om alles familie even op de foto vast te leggen. FamilieFamilieFamilie

Super leuk allemaal. Toen was het tijd voor dessert.... Heerlijk cheese cake gemaakt door Ann. En verder soesjes en wortel cake. We waren weer flink vol

Daarna kregen we een rondleiding door het huis en de bijbehorende tuin en keken onze ogen uit. Josef stelde voor om even een stukje te rijden en hij bracht ons bij het meer van hun dorp.Van de week nog wel tijd om daar even rond te lopen. Het meerHet meerNu even kijken naar het uitzicht ervan. Daarna reed hij ons naar een gebeid waar vaak einde van de dag de Kangaroos te vinden zijn en ja wel we hadden geluk. We stapte uit en probeerde zo dicht mogelijk bij ze te kom zonder ze af te schrikken. Grote groep bij elkaarPlaatjeKangaroo in het wild

Goed gelukt al zeg ik het zelf. Al met al een leuke dag,nu even een uurtje voor ons zelf en straks gaan we met elkaar wat eten.

1. Mama:
    16 september 2018
    Wat fijn dat jullie zo spontaan ontvangen zijn ziet er ook weer erg mooi uit het appertement het is bij elkaar best een grote groep familie dan zie je maar dat het in korte tijd flink uit kan groeien geniet nog even van de paar laatste dagen en kom thuis met een koffer vol mooie herineringen veel plezier nog en tot gauw mama
  2. Tonnie:
    16 september 2018
    Het is vast niet niks om ineens zoveel nieuwe familie te leren kennen, maar ook heel leuk. Geniet ervan.
  3. Gaby Noom:
    Wat een super ontvangst! Veel plezier nog de laatste dagen. Kusjes Gaby
  4. Sytse:
    16 september 2018
    Heel herkenbaar. Aussies zijn echte familiemensen. En dan gelijk zoveel ! Wat een emoties ! Gelukkig een eigen huisje waar je even je zelf kunt zijn.
    En weer die mooie natuur om je heen.
    Genieten met hoofdletters dus.
  5. Paul:
    16 september 2018
    Een warm ontvangst zo te lezen, mooi. Weet niet wie wie is, maar Jaap zag ik al voorbij komen als ie later groot en ouder is 😂
  6. Tillie van Rijn:
    16 september 2018
    wat een mooie reis is het toch. vooral de kangaroos geweldig
  7. Margot:
    16 september 2018
    Weer een prachtige dag, veel gezien, leuk onderkomen en gastvrij onthaal. Straks nog lekker eten.... Wat wil je nog meer 👍👍
  8. Bianca:
    16 september 2018
    Wat een leuke foto met de hele familie en wat een mooi huisje......
    Heerlik genieten....
  9. Ria:
    16 september 2018
    Familie is heel gastvrij en hebben een warme inborst zo te zien.
    Houden ook van lekker eten zo te zien, nog een paar dagen lekker genieten.
    Gr Ria [ga die blog nog missen als jullie vakantie is afgelopen ]
  10. Auk de Groot:
    16 september 2018
    Fijn zo'n warm ontvangst geniet maar lekker enne mooie foto's weer
  11. Barbara Rietkamp:
    17 september 2018
    Wat hebben jullie destijds een goede beslissing genomen om deze reis te maken! Prachtig allemaal en de familie beter leren kennen. Onvergetelijk lijkt mij. Groetjes Barbara
  12. Annemarie Rekmans:
    17 september 2018
    Wat geweldig zo'n warme ontvangst !!! Geniet de tijd met jullie familie!!!