Woensdag 19 September

19 september 2018 - Melbourne Airport, Australië

Onze laatste dag is aangebroken,dat betekend laatste keer samen ontbijten Ons laatste ontbijtje de koffers inpakken.

Huisje opgeruimd en even wat foto's gemaakt van het uitzicht wat we hadden rondom het huisje. Uitzocht vanuit gasthouseUitzicht vanuit gasthouseUitzicht vanuit gasthouse

Wat een prachtige plek was het super fijn. Ook nog even wat foto's gemaakt van de entree van het huis van Josef en Annie. Entree huis van Annie en Josef

Super leuk en zeker ondat Josef alles zelf gebouwd heb.we starten onze dag bij de Mill market eigenlijk wat bij ons de kringloop winkel is. Super netjes uitgestalt en we konden gelukkig ook nog wat vinden voor thuis.... Een paar kleine beeldjes van Australische dieren. Alko helemaal Blij met ze kangaroo en koala. Daarna reed Josef ons door de buurt heen naar een uitkijk toren. Even wat trappen omhoog,voor ons geen enkel probleem na deze vakantie ha ha ha . Samen met ze tante AnnieSuper leuk nog even alles in je opnemen . Daarna reden we door naar een Art gallerij . Ook dat was een bijzondere ervaring. Mooi dingen weer gezien en foto's gemaakt. Art gallerij

Ten slotte met elkaar heerlijk geluncht  maar toen werd het toch echt tijd om onze spullen te pakken en te vertrekken naar het vliegveld.

Onderweg werden we nog verrast met heel veel Kangaroos langs de weg. Misschien wel meer dan 100 in totaal wat blijft dat toch een gaaf gezicht. Maar na 1,5 uur was het tijd om afscheid te nemen van Josef en Annie. In de auto hadden we al telefonisch afscheid genomen van Alida en Ann . Goh wat hebben we mooie dagen gehad met elkaar ene at zijn we door ze verwend. Maar we zien elkaar terug in Europa dat is wat we hebben afgesproken. Zoals Annie steeds zegt.......TOT ZIENS!💋❤️AfscheidHeel mooi

1. Margot:
    19 september 2018
    Jullie hebben zeker een super mooie tijd beleefd. Veel gezien, ontdekt en beter kennis gemaakt met familie die jullie gastvrij ontvangen hebben.
    Goede reis en hou je slaappillen bij de hand 😘😘💤💤🛩🛩🛩
  2. Josef&annie:
    19 september 2018
    It was great to have you both here we will miss you both love the photos and we will see you all in the future love ❤️ uncle josef and tante annie 😘👍🇦🇺
  3. Diana:
    19 september 2018
    Wat een fantastische vakantie en superleuke afsluiting bij lieve mensen. Volgens mij hebben jullie van iedere minuut genoten. Gelukkig hebben jullie nog even tijd om het in het vliegtuig te laten bezinken wat jullie allemaal hebben meegemaakt. En, alko!! Ga maar sparen want volgens mij hebben jullie nu de smaak te pakken. Weg met die caravan😂😜
  4. Sytse:
    19 september 2018
    Een memorabele trip naar een land en familie die je nog nooit ontmoet had.
    Wat mooi dat jullie dat gedaan hebben.
    Dit is iets om te koesteren. Maar ik denk dat er thuis heel veel warme armen staan te wachten om jullie hier te verwelkomen.
    Bon voyage dan maar.
  5. Auk de Groot:
    19 september 2018
    Mooie tijd geweest nu weer naar jullie meiden
  6. Jolanda:
    19 september 2018
    Het was erg leuk om de reis mee te beleven met jullie !
    Wat hebben jullie veel gezien en gedaan , om nog lang over na te praten en te genieten
    Nu weer naar huis , ook weer fijn ...
    Groeten van Jolanda
  7. Zev en Moon:
    19 september 2018
    Alko en Miranda, bedankt voor het mogen meegenieten van jullie mooie reis. Goeie vlucht terug, we zien elkaar gauw🙋
  8. Annemarie Rekmans:
    19 september 2018
    Wauw wat een indrukken hebben jullie meegemaakt genoten vd verhalen en de prachtige foto's een onvergetelijke reis SUPER !!!
  9. Elly:
    19 september 2018
    Geweldige tijd geweest. Voor jullie en voor degenen die meegereisd zijn ,de thuisblijvers.
    hele goede reis terug.
  10. Tonnie:
    19 september 2018
    Aan alles komt een eind. Dat geldt voor jullie reis, maar helaas ook voor ons volgers van jullie blog, die met jullie "mee reisden". Ik zal jullie dagelijkse belevenissenmissen. Goede thuiskomst.☺
  11. Ria:
    19 september 2018
    Het was een prachtige reis en de thuisblijvers hebben heerlijk meegenoten met het verslag en foto's die jullie maakte.
    De laatste dagen met een heel liefdevolle familie.
    Fijne en goede reis terug.
  12. Bianca:
    19 september 2018
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's super leuk om het zo te lezen en te zien.....
    En nu joggingbroek aan want jullie hebben een lange zit voor de boeg......
    Tot gauw.....
    Dikke 💋
  13. Louis en nanna:
    19 september 2018
    Goede thuiskomst en tot horens.
  14. Carla lammers:
    19 september 2018
    Het waren heel leuke reisverhalen,heb er van genoten en een heel goede reis terug