Zaterdag 8 September

8 september 2018 - Katoomba, Australië

Vanmorgen na een onrustige nacht voor mij weer vroeg aan het ontbijt. We maken zoveel mee de afgelopen dagen dat ik er moeilijk van kan slapen. Gelukkig heb ik nog wat slaap pillen die ik vannacht  heerlijk heb gebruikt. We hadden vandaag de watervallen als doel. Dus de eerste bus zaten wij al in en jawel de regen kwam met bakken uit de kucht. Maar geen punt wij hebben poncho's ,maar daar kwamen we al snel achter dat is niks voor ons.Poncho's hadden we ook maar dat is niks....

Dus die waren al gauw uit en we pakte onze vertrouwde paraplu,s . De wandeling begon heel simpel beetje met een trap naar beneden af en toe een bruggetje ....

Prima te doen hoor onderweg prachtige natuur te zien en steeds een stukje van de waterval Gelukkig hebben we paraplu,s

Onderweg bevond zich op wat plekken een uitkijk plaats,door het weer kon je alleen niets zien van het uitzicht. Maar gelukkig hadden we ons portie gister al gehad. We wisten niet goed of we rond konden lopen of dat we weer terug moesten lopen dus wat doe je dan.......bij elk bordje overleg je wat gaan we doen. Er kwam een bordje aan waaruit ik haalde dat het te doen was voor geoefende lopers. Nou zegt alko dat zijn we dus we gaan.Kijk maar geoefende lopers😂

Nou daar gingen we dan....Wat een trappen voor geoefende lopers😜

Eerst flink met de trappen naar beneden . Goed uitkijken dat je niet weg glijdt want je moet maar niet bedenken dat als dat gebeurd hoe je ervan Daan komt. Geen ambulance kan hier komen en een helicopter is ook lastig in de Bush Bush.

Maar alles verliep prima en we kwamen uiteindelijk aan bij de echte waterval. Gewoon geweldig mooi.De watervallen

Maar zoals we al dachten moesten we ook weer via al die trappen en bruggetjes omhoog.... Wat een karwei zelfs voor ons als geoefend sporter ha ha ha Bikkels

Na deze intensieve tocht waren we blij dat we weer op de bus konden stappen. Het bleef ook maar regenen dus na een korte stop voor koffie zijn we onze spullen gaan halen en weer richting trein gegaan. Er is dit weekend werk aan de weg dus werden we eerst met de bus gebracht naar Blacktown. Wij vonden niet erg we zaten heerlijk ruim een uur in een prachtige touring car. Daar de trein gepakt om naar ons overnachtings hotel vlakbij het vliegveld te gaan.

Entree overnachtings hotel

Eerlijk gezegd is dit het minste wat we hebben gehad. Erg klein en niet echt een raam. Maar goed het os schoon en we kunnen beneden eten en slapen. Morgen ochtend gaan we met de luchthaven shuttle naar het vliegveld toe om 5.45 uur.

Op naar Adelaide❤️

1. Josef&annie:
    Glad you enjoyed your day Enjoy Adelaide nice photos
  2. Bart Kaptein:
    8 september 2018
    Mooi allemaal, maar even wat anders, heb je er expres voor gekozen om de datum bij de foto's te zetten, zo ja dan heb ik niets gezegd, zo nee, je kan deze n.l. niet verwijderen als je deze achteraf niet wilt hebben, b.v. bij het maken van een fotoboek..... Gr Bart
  3. Sytse:
    8 september 2018
    Een iets minder hotelletje? Maakt toch niets uit? Wat jullie daar doen is eten en slapen. De rest van de dag op pad in dat prachtige land. Ik heb daar wat familie wonen. (Durf het haast niet te vragen . . .)
    Nee, dus niet. Maar ik zou haast beginnen met het plannen van . . . . .. Geniet er van.
    (Oh, zo jaloers) ;-)
  4. Renata:
    8 september 2018
    Wat een geweldige en indrukwekkende reis! Leuk om jullie zo blij en heerlijk in beweging te zien met al die trappen en om dan uit te komen op prachtige plekken en uitzichten. .Heerlijk helemaal los van wat je kent ! Ik geniet van jullie reisverslag !
  5. Bianca:
    8 september 2018
    Je heb weer super mooie foto's gemaakt 👌🏼
  6. Mama:
    8 september 2018
    Het is allemaal even mooi wel jammer van de regen maar we zullen maar denken jullie smelten niet en het meeste valt gelukkig naast jullie nu op naar de dag van morgen ❤️❤️❤️ Mama
  7. Peter philippo:
    8 september 2018
    Lekker hoor, weer een nieuwe uitdaging
  8. Ria:
    8 september 2018
    heel indrukwekkend allemaal, en prachtige foto's.
    Ben heel benieuwd naar het vlg. verslag van jullie foto's
    gr Ria.
  9. Elly:
    8 september 2018
    Nou Sytse, wat let je, gewoon doen hoor.
    Ziet er geweldig uit allemaal. Geen wonder dat je slecht slaapt, jullie zijn zo druk bezig.
    maar n ervaring om nooit te vergeten. Misschien kun je met Sytse mee om te gidsen Miranda. ik heb daar trouwens ook familie. Wordt het 'n groepsreis, ha ha.
  10. Nathalie:
    9 september 2018
    Wat ontzettend mooi allemaal!! Australië is bij deze gestegen op ons verlanglijstje 😄 Leuk om jullie verhalen te lezen, ik kijk uit naar de rest! Geniet van jullie bijzondere reis, echt geweldig...😘
  11. Auk de Groot:
    9 september 2018
    Prachtige foto's weer beetje jammer van het weer maar goed dat is niet anders evengoed genieten jullie volop
  12. Annemarie Rekmans:
    9 september 2018
    Jammer vd de regen maar jullie genieten en dat is het belangrijkste mooie foto's weer !!!
  13. Wil:
    11 september 2018
    Ziet er prachtig uit hoor, wat zien jullie veel