Zondag 2 September Sydney

2 september 2018 - Sydney, Australië

De eerste stappen hebben we gezet op Australische grond. Na een grondige check bij de douane liepen we de aankomsthal in. Daar konden we direct een telefoonkaart kopen voor internet. Super handig als je veel wil doen met openbaar vervoer ,en ook Google map is een uitkomst. We kochten een opal card voor de trein en liepen gericht naar het bord om te zien of we goed zaten. Gevonden welk station we moeten uitstappen Op naar king cross station om vanuit daar lopend naar ons hotel te gaan.

Ook dit ging allemaal voorspoedig. We konden onze kamer al in en natuurlijk is dan het eerste wat je wil weten .....wat is het uitzicht .Uitzicht vanaf onze kamer  Toen werd het toch eerst even tijd voor een beetje rust.einde van de middag zijn we weer op pad gegaan .Eerst naar de supermarkt voor wat lekkere dingen. Maar bier dat is toch wel erg duur ,dat doe ik niet hoor miranda is tegen me principes . Dus dan gaan we samen aan de wijn. Bier is erg duur dus dan samen aan de wijn😀 Ook erg lekker hoor👍 .

Vandaag stond op ons programma een bezoek aan Sydney eye. Eerst een wandeling om er te komen en dan kom je al leuke dingen tegen.Cultuur snuiven langs de wandel routeSt Mary,s kathedraal

Zoals je ziet is het echt de moeite waard en al snel kwamen we bij een super mooi winkelcentrum .daar moesten we naar binnen en op de 5 de etage vonden we de lift naar het platform.

Sydney Eye: Eerst naar de 3D film natuurlijk met bril😂Eerst kregen we een 3 d film te zien  en daarna in 44 seconde helemaal naar boven toe .

Wat een fantastisch uitzicht.alleen was het ineens al zo donker😬

Sydney eye : Genieten van het uitzichtSydney eye : Genieten van het uitzichtSydney eye : Genieten van het uitzicht Ik zeg maar zo een super mooie eerste dag in Sydney

1. Josef&annie:
    2 september 2018
    Looks like a really nice day glad to see it And yes beer is expensive
  2. Sytse:
    2 september 2018
    Niks mis met wijn. Bier is zo . . . . veel water. En als je dan in zo'n snelle lift naar boven gaat heb je een probleem 😄
    Mooi uitzicht van uit jullie kamer 👍🏻
  3. Vers:
    Leuk allemaal, veel plezier
  4. Margot:
    2 september 2018
    Dat het bier zo prijzig is! Tja een wijntje is ook lekker maar moet je natuurlijk wel van houden.
    Wat hebben jullie een mooi uitzicht zo. Super hoor 👍👍😘
  5. Johan Rozeboom:
    2 september 2018
    Dus de in het vervolg, ook bij ons een wijntje Alko!!!!! Maar wij zien het al jullie genieten, maar wel terug komen hoor, anders blijven wij met al die wijn zitten!!😁😁😁😁😁
  6. Bianca:
    Woooow wat een uitzicht 👌🏼👌🏼
  7. Rob en Ineke Venniker:
    2 september 2018
    Klinkt allemaal erg leuk! Ben benieuwd naar de volgende tripjes die jullie gaan maken!
  8. Ferry:
    2 september 2018
    Leuk hoor lekker genieten mooi uitzicht hoor vanuit hotel
  9. Paul:
    3 september 2018
    In 44 secondes naar boven, das hoog haha.
    24u reizen is inderdaad lang.. oehh
    Blij dat jullie zijn gearriveerd
  10. Annemarie Rekmans:
    3 september 2018
    Leuke fotoos fijn om mee te genieten !!!