We zijn in Sydney😀

2 september 2018 - Sydney, Australië

Wat een ervaring op het vliegveld in Abu Dhabi.Prachtige winkels,iedereen gekleed in sjieke kleding en tot slot Arabieren

Zelfs het inchecken door een echte Arabier. Vroeg nog aan alko of hij ook zo een nieuwe out fit wilde,maar hij bedankte😂

We moesten 4 uur wachten maar eigenlijk vloog dat best snel voorbij.En we kregen nu weer een groter vliegtuig een dubbeldekker.wist dat het bestond maar keek me ogen uit.Ready for take off

Na ons te hebben geïnstalleerd en al die passagiers ook zover waren vertrokken we voor een vlucht van jawel....14 uur🙄 Maar ze proberen het je echt na de zin te maken. Wederom weer starten met een warme maaltijd.

Angela had mij geholpen tijdens de boeking met het uitzoeken van het eten dus kozen we voor Hindoestaans .de andere keuzes trokken ons niet echt aan.Hindoestaanse maaltijd nummer 1

dit was heerlijk hoor beetje pittig dat wel,maar vraag me serieus af of we dat nou echt hadden moeten doen. volgens mij was dat alleen bedoelt voor mensen met dieeten of zo😂😂😂😂 wij kregen nl als eerste de andere kregen later pas .

Ach mag de pret niet drukken op deze vlucht zelfs 2 x warm eten! Niet slecht he. Maaltijd 2Maar goed even eerlijk wat een lange zit. Je weet niet meer wat je moet doen .eten slapen film kijken Film kijkenkortom je kent het wel. en als je er dan bent en weet dat je 24 uur aan reizen bent snap je dat je maar een ding wil en dat is door de douane Aangeven wat je bij je heben naar je hotel😀

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Josef&annie:
    2 september 2018
    Sounds like a good flight but it is long glad you're here now
  2. Margot:
    2 september 2018
    Wat een indrukken doe je alleen al op de tussenstop op zeg! En dan een dubbeldekkervliegtuig. Ja logisch dat je je ogen uit kijkt. Gelukkig veilig geland. Nu kan jullie avontuurlijke reis door Australië beginnen. Heel veel plezier 😘😘
  3. Gaby Noom:
    2 september 2018
    Nu kan het echte genieten beginnen!
  4. Mien rutte:
    Genieten maar 💋💋
  5. Pappa:
    2 september 2018
    Tot zover alles goed nu de mooie mooie dingen gaan zien die jullie van plan zijn kus
  6. Saskia:
    2 september 2018
    Hele ervaring zo lange vliegreis. Nu gaat het genieten helemaal beginnen. Eerst uitrusten 😍
  7. Ria:
    2 september 2018
    na een lange reis met veel indrukken zijn jullie op bestemming, dan gaan jullie genieten van het prachtige land.
  8. Sytse:
    2 september 2018
    Tjonge, nu al zo'n flinke ervaring opgedaan. Dat gaat wat worden deze trip.
    Jammer dat Alko zich niet naar de laatste mode wilde kleden. Het zal hem best wel staan.
    Wel prettig dat je wat beenruimte had in het vliegtuig. An had dat niet tijdens 13 uur vliegen naar China. Nu eerst acclimatiseren en de klok gelijk zetten en dan . . .
    Veel plezier !
  9. Nathalie:
    Wat een ervaring al...
    Lekker genieten verder!
  10. Bianca:
    2 september 2018
    Eindelijk geland wat een lange vlucht 😬
    Vond alko ze joggingbroek toch lekker zitten😁
    Nu lekker genieten veel plezier
    Dikke 💋
  11. Carla lammers:
    2 september 2018
    Alvast veel plezier met deze mooie reis
  12. Auk de Groot:
    Geniet maar lekker xxx
  13. Mama:
    2 september 2018
    Wat een indrukken allemaal maar goed dat jullie een verslag bij houden het is te veel om te onthouden veel plezier mama