Vrijdag 7 September.

7 september 2018 - Katoomba, Australië

En we zijn in Katoomba. Waarom door de achterdeur.... Omdat de receptie al gesloten was en we op die manier gewoon later konden binnen vallen.😜 Vanmorgen net op de valreep even aangeschoven bij het ontbijt. Je moet je er niet teveel van voorstellen maar we hadden ons buikje vol. Gauw entree kaarten gekocht bij de receptie voor de bus en de attractie scenic world zodat we de bus van 9.45 uur konden halen.

Bus hop on hop off

Op naar de Blue Mountains. We besloten uit te stappen bij halte 7 en vanuit daar te starten met onze wandeling. Wat een prachtige omgeving het is teveel om even hier tussen te doen,daarom kijk bij het album.Even kijken van dichtbij

We hebben heerlijk gewandeld en keken onze ogen uit. Vooral de rond vliegende papagaaien en kakatoo,s zijn super leuk om te zien. Na verloop van tijd hadden we alles gezien en stapte weer op de bus naar onze volgende bestemming. Scenic world. Gewoon een ervaring klimmen en wandelen door mooie paden en trappen.genieten van het uitzicht en natuurlijk een trip met zowel de treinway als de skyway. Scenisch railway Scenic skyway Als je erin stond kon je door de bodem van glas naar beneden kijken. Ook had je prachtig uitzicht op de watervallen.Kijken door de bodem van de skyway

Natuurlijk daarna tijd voor een kop koffie

Tot slot zijn we weer opgestapt en naar de three sisters gereden. Daar konden we uiteraard weer een wandeling maken met vele trappen en hellingen. Maar het was meer dan de moeite waard. De honymoonbrug meteen even mee gepikt en vanuit daar de wandeling weer omhoog. Maar zeg nou zelf het is toch spectaculair.Trappen naar beneden gelopen bij three sisters en weer omhoog😀Vlak bij de afdaling naar three sistersThree sisters

Na deze bijzondere dag vonden wij het tijd om huiswaarts te keren. Morgen kunnen we nl deel 2 van de route nog doen voordat we de trein weer terug nemen naar Sydney. Tot slot nog wat kiekjes van ons hotel hier in katoomba. Echt een wereld van verschil met Sydney maar super netjes en schoon.HotelEntree binnen HotelEntree binnen HotelHotelHotel kamerHotel kamer

En zoals je ziet zijn ze ook hier dol op trappen😜We gaan straks lekker eten want aankomen zullen we deze vakantie denk ik niet😂

1. Louis en nanna:
    mooi hoor genieten toch
  2. Annemarie Rekmans:
    Wauw prachtig !!!
  3. Auk de Groot:
    7 september 2018
    Prachtig daar en wat een knus hotelletje
  4. Rob en Ineke Venniker:
    7 september 2018
    Het is prachtig daar en puur genieten!
  5. Gaby Noom:
    Heel mooi!
    Gelukkig hoef ik niet in dat ding met glazen bodem. Maar wat een prachtige omgeving
  6. Tonnie:
    7 september 2018
    Schitterend landschap. Wat is een hop on hop off bus toch een geweldige uitvinding.
  7. Mama:
    7 september 2018
    Wat is het mooi zeg zijn wel hele wandelingen trap partijenzou wel wat voor mij zijn met mijn knie ha ha nu maar weer uitrusten voor de dag van morgen dikke knuffel mama
  8. Ria:
    7 september 2018
    wat zullen jullie een gespierde benen krijgen van al die trappen. En wat hebben jullie veel gezien. Jammer Miranda dat je op de boot zeeziek werd, maar je hebt ieder geval geen hoogtevrees.Alko heeft het ook erg naar zijn zin hij staat veelal glunderend op de foto.
  9. Ingrid:
    7 september 2018
    Super om te lezen en zien allemaal. Echte helden hoor als je in zo'n bungelend bakkie durft! Wat leuk.
  10. Margot:
    7 september 2018
    Wat prachtig allemaal. Net werkkamp maar dan zie je tenminste ook wat. En daar gaat het om bij zo'n reis.
    Je moet geen hoogtevrees hebben haha.
    Succes morgen met het tweede gedeelte
  11. Peter philippo:
    8 september 2018
    Geweldig indrukwekkende natuur, prachtig
  12. Sytse:
    8 september 2018
    Wat een prachtige natuur. Wat een rust maar ook kracht komt daar uit. Je zou daar het liefst een dag midden in willen blijven. Niemand om je heen. Genieten van het grootse maar ook van het kleine. Ik ben stinkend jaloers.
    Wat een mooie trip is dit.