Woensdag 5 September

5 september 2018 - Sydney, Australië

Gisteravond zijn we lekker op tijd naar bed gegaan. Hoefde geen wekker te zetten want we hadden de ochtend vrij. Ik zeg tegen alko zullen we niet wekkertje zetten....nee hoor ben altijd vroeg. Nou ik heb heerlijk geslapen en werd wakker pak me telefoon en wat zag ik staan 12.55 uur.😳

Nee dat kan niet dacht ik...alko wakker geschud ik zeg het is al 13 uur we kunnen niet meer met de boot mee. Alko heeft wel 3 x gekeken maar echt jongens we hebben meer dan klokje rond geslapen.

Opnieuw plannen maken dan maar. Email naar de boten firma waar ik aangaf we worden net wakker😬 Kreeg direct een mail dat we nog wel een andere dag kunnen,geld terug was niet mogelijk. Nou dan morgen middag maar. Vertrekken we gewoon wat later met de trein naarThe Blue Mountains.

Na een heerlijk ontbijt (lunch) gingen we dan toch nog even zelf op pad.

We wilde nog wel even de andere kant van hyde park zien.Aan de andere kant van het hyde parkEn nog een kerk

daar tegen over stond nog een prachtige kerk en natuurlijk hadden we nog een sanitaire stop.Hele schone openbare toiletten

we vervolgde onze wandeling en kwamen nog wat kids tegen in school uniformen .

Is toch echt niet meer van deze tijd hoor. Uiteindelijk kwamen we aan bij een groot Chinees shopping centrum. Nou dat was wat voor ons hoor. Alko si dol op dit soort snuffel kraampjes. En natuurlijk hebben we het nodige ingeslagen.Shopping Chinatown Zou het allemaal wel weer in de koffers mee terug kunnen. Nou alko ze nieuwe aanwinst zeker niet😜Alko ze nieuwe aanwinst Het begon al donker te worden toen we onze weg weer terug liepen. Langs de haven zag het er prachtig uit en onze buikjes gaven aan dat we wel wat konden eten.Prachtig uitzicht vanaf restaurantHappy hourEten bij de haven van Sydney Daar waren we wel weer aan toe. Na de maaltijd was het nog wel een wandeling naar huis met weer die trappen in het vooruit zicht. Maar we hebben het weer overleefd. Vandaag viel het mee qua km,s hadden er nu 14 km op zitten.tot slot nog even wat gewoontes van het land. Neem nou de reclame die ze maken voor hun winkel dat gaat echt heel bijzonder.Reclame maken voor uggs winkel doe je zo

Maar ook de aanwijzingen op straat zijnet zoals wij het gewend zijn.Waarschuwingen op straatDit staat op de straat voordat je oversteektAlcohol vrije zone Tot slot het zebra pad van australieZie het gele bord met benen bij ons zebrapad

en dan nog even de vraag waarom draagt u dit kapje......Chinees met mondkapjes

1. Mama:
    5 september 2018
    Kun je nagaan hoe moe jullie waren als zolang slaapt maar nu weer lekker bij getankt voor de nieuwe aktiviteiten het is ook allemaal erg indrukwekkend mama
  2. Ria:
    5 september 2018
    jullie zullen het nodig gehad hebben en kunnen er nu weer tegen.
    Er komen veel in drukken op je af daar wordt je ook moe van, en de benen hebben ook veel werk te doen.
    zie uit naar jullie volgend verhaal.
    gr ria
  3. Annie and josef:
    5 september 2018
    What a great way to start your holiday in "the land down under" with a big sleep! The Blue Mountains are so beautiful - enjoy!
  4. Wil:
    5 september 2018
    Komt ook van het tijd verschil misschien, even wennen
  5. Tillie van Rijn:
    5 september 2018
    komt zeker nog van het tijdverschil maar jullie hadden het nodig zullen we maar zeggen
  6. Gaby Noom:
    5 september 2018
    Soms is slapen ook gewoon heel lekker. Veel plezier morgen met de boot. Kus
  7. Saskia:
    5 september 2018
    Haha dat zal vast lang geleden zijn dat jullie pas smiddags wakker werden. Maar dan zal het gewoon. Odin geweest zijn, daar is het ook vakantie voor😉
    Jullie wandelen wat af daar zeg.
  8. Leny Hessels:
    5 september 2018
    Ja, typisch een jetlag. Maar mag toch. Ik geniet van jullie reisverslagen, en de foto’s. Neem het allemaal goed op, want dit doe je maar eens in je leven. Veel plezier.Groet van Leny
  9. Sytse:
    5 september 2018
    Een ding valt mij nu even op. Jij kijkt telkens weer tegen die trappen op.
    Maar ik hoor jou er nooit over als jij er af moet. Of neem jij dan een andere route?
  10. Margot:
    5 september 2018
    Ja zo'n reis is geweldig maar erg vermoeiend. Fijn dat je de boot kon verzetten. Zou nu wel de wekker zetten hoor.
    Moet wel zeggen dat het wel erg leuk is om je belevenissen te lezen. Leve de moderne tijd.
    Heel veel plezier morgen weer he 😘😘
  11. Bianca:
    5 september 2018
    Nou dan hadden jullie het echt nodig 😴😴
  12. Jan en An:
    5 september 2018
    Wij genieten met jullie mee
  13. Auk de Groot:
    6 september 2018
    Lekker uitgerust en mooie foto's weer succes met je wekker
  14. Annemarie Rekmans:
    6 september 2018
    Mooie foto's en waarom droeg ze dat kapje?
  15. Monique:
    10 september 2018
    Nou schooluniformen worden veelal in het buitenland gebruikt. Dit helpt tegen discriminatie tussen arm en rijk en deze verschillen zijn eg groot.