Woensdag 12 September

12 september 2018 - Melbourne, Australië

Zo de dag gaat weer van start,we zijn echte reizigers hoor pakken gaat steeds sneller😀 De bus was keurig op tijd ,ik had een kriebeltje want 1,5 uur voor vertrek kwam hij ons pas halen. Volgens de chauffeur tijd genoeg maar ik dacht er het mijne over. Maar idd het was vroeg zat. Ook het afgeven van de koffers en de labels erom doen,we draaien er onze hand niet meer voor om. Nog een extra sticker want onze koffers zijn zwaar😬

Na een kop koffie te hebben gedronken konden we al het vliegtuig in.Heerlijk de ruimte want de stoel naast ons bleef vrij en met een uur vliegen kwamen we alweer aan in Melbourne. Koffers gehaald en op naar een informatie balie mbt de bus.

We moeten de Sky Bus hebben ,deze stond al op ons te wachten en nog voor 12 uur waren wij al ingecheckt in ons appartement.

En ook dit was weer een verrassing qua opvlakte inrichting en uitzicht. Appartement MelbourneAppartement MelbourneAppartement MelbourneAppartement Melbourne

Hier kunnen we het wel weer 4 dagen uithouden. Koffer weer gauw uitgepakt en hup op pad naar de Sky Deck. In 38 seconden naar de 88 ste verdieping ,nou dat voel je wel kriebelen in je buik kan ik je zeggen.In 38 seconden van begane grond naar verdieping 88

Wat een geweldig uitzicht over de stad Melbourne ongelofelijk mooi en druk en wat een wegen net. Je blijft er naar kijken.

Sjydeck van buiten af gezienSuper mooiSchitterend

We hebben daar heerlijk genoten en keken onze ogen uit. De zon scheen hoog aan de hemel dus we wilde nog wel even verder op pad. Lekker rond gestruind door de winkelstraten en we verbaasde ons weer over de hoeveelheid mensen hier. Zo totaal anders als in Sydney waarbij het ook druk was maar waar het meer zakenlui waren en hier van alles. Op de terug weg nog even de boodschappen gehaald en rond 18 uur waren we weer thuis,

Wat een super dag was dit weer.😊

1. Margot:
    12 september 2018
    Wat een indrukken he. Fijn dat alle transport ook zo goed gaat. Ja je raakt bedreven in het in en uitpakken.
    Veel plezier weer 😘😘
  2. Annemarie Rekmans:
    12 september 2018
    Super dat alles goed verloopt geniet van jullie verslagen en de foto's!
  3. Auk de Groot:
    12 september 2018
    Jeetje wat zijn jullie hoog geweest gaaf hoor
  4. Ria:
    12 september 2018
    Jullie zijn goed bedreven in reizen en inpakken.
    Fijn dat alles zo goed verloopt.
    Gr Ria
  5. Mama:
    12 september 2018
    Wat fijn om een mooi appertement te hebben en je kan ook weer wassen zag ik geniet nog van deze 4 dagen en dan weer verder naar de familie heel spannend allemaal ben ook benieuwd hoe het donderdag is met de half zusters van Alko zijn moeder maar dat hoor ik dan wel weer nog veel plezier jullie twee en ik wacht weer op het volgende verslag dikke kus mama
  6. Sytse:
    12 september 2018
    Een wasmachine voor grote wasjes e kleine wasjes?
    Wel lekker zo'n mooie kamer. Alleen zo'n snelle lift naar grote hoogte zou mij slecht bevallen. Moest je boven ook nog uitstappen? Brrr, ik moet er niet aan denken. Die ene keer in Parijs was genoeg.
  7. Paul:
    13 september 2018
    gaaf om te zien, lekker in de hoogte geen hoogtevrees dus haha.
    kan we zeggen dat ik blij ben als je weer thuis bent, mja dan nog eens 3 weken zonder jullie :-(