Dinsdag 10 September

12 september 2018 - Adelaide, Australië

Eerst maar eens lekker uitgeslapen en uitgebreid aan de ontbijt tafel nagetafeld. We zijn samen nog aan het nagenieten van gisteren. Wat een indrukken hebben we daar gehad en hoe heerlijk was het dat we zo rond gereden werden. Vandaag niets op de planning ,tegen de middag maar eens in de kleren en de wandelschoenen weer aan even frisse lucht happen. Er staat veel wind en af en toe is er een buitje. Samen even rond gesnuffeld op de chinezen markt toch weer een aandenken gescoord voor thuis in me vitrine kast en voor mijn oude buurman Henk een koelkast magneet. Tja dat is een traditie die we hoog houden😀 Onderweg nog wat foto,s gemaakt van mooie gebouwen,en verder......niet veel.

Mooie gebouwen adelaideMooie gebouwen adelaideMooie gebouwen adelaideTrein station Adelaide

Oh ja de koffers weer reisklaar gemaakt. Morgen ochtend worden we om 7.15 uur door de shuttle bus gehaald.

1. Tonnie:
    12 september 2018
    Heel verstandig dat julie een "rustdag" hebben genomen om o.a. alle indrukken te laten bezinken.
  2. Margot:
    12 september 2018
    Doe je goed. Ook een rustdag is belangrijk
  3. Auk de Groot:
    12 september 2018
    Lekker ff rust doen jullie goed en leuk die koelkastmagneet weer geniet ze verder
  4. Ria:
    lekker even bijkomen
    grRia
  5. Sytse:
    12 september 2018
    Een dagje Niets en lekker uitwaaien. En toch nog mooie dingen zien. Daar doen jullie goed aan. Tomorrow is anotherday.
  6. Bianca:
    12 september 2018
    Groot gelijk ff een rust dag ertussen xx
  7. Wil:
    12 september 2018
    Heerlijk een rustdag. Hebben jullie even nodig. Want jullie zien en doen ook heel veel. Top
  8. Louis en nanna:
    12 september 2018
    mooi hoor geniet nog maar even