Vrijdag 14 September

14 september 2018 - Melbourne, Australië

Onze excursie die we hadden gepland werd geannuleerd omdat er niet genoeg mensen waren. Dan morgen dachten we maar ook dan zijn er te weinig aanmeldingen.

Ach geeft niks nu hadden we een heerlijke ontspannen en luie ochtend. Rond een uur of 1 zijn we vertrokken op zoek naar de halte van de gratis tram. Daar komt de tramDeze tram rijdt een cirkel om het centrum van Melbourne en je mag daar gratis gebruik van maken. Nou daar houden wij Hollanders van gratis..... En dan zien ze er ook nog geinig uit. Geinig he

Verschillende kleuren,wel even goed opletten dat je in de gratis tram zit want buiten centrum moet je wel betalen. We hadden een mooie plek konden meteen een brochure pakken met daarin ideeën om te doen. Ons doel was eerst Melbourne Star ,daar hadden we al kaarten voor.

We stapten uit bij de juiste halte liepen door winkelcentrum en vonden de entree. Melbourne Star

Prachtig gemaakt zo een reuzenrad,maar spectaculair vond ik het niet. 1 rondje in een half uur, we hadden dan wel onze eigen cabine omdat er geen hond was die mee wilde 😂 Onze privé cabine

En uitzicht was zeker mooi maar heb het afgelopen weken wel mooier gehad. Uitzicht Melbourne Star

Alko genoot met volle teugen dus missie was toch geslaagd. Alko geniet met volle teugen

Ik kon alleen maar denken hmmm heb honger en waar kunnen we wat lekkers eten. Dus we gingen gauw op zoek na een leuke tent en genoten van een late middag lunch We vervolgde onze weg met de tram en stapte uit in het centrum van Melbourne.

Wat een drukte en wat een winkels van klein naar groot ,duur goedkoop en ongelofelijk veel eet tentjes. Je kan je niet voorstellen dat mensen hun boterham nog kunnen verdienen want concurrentie is erg groot.

We besloten om terug via een omweg langs het water te lopen. Bij ons achter aan het water

Daar kwamen de helicopters weer tegen.Helicopter vluchten

Het was weer een super mooie zonnige dag. Nog even een paar boodschapjes en tegen 18 uur waren we weer thuis

1. Auk de Groot:
    Wat een mooie dag weer
  2. Rob en Ineke Venniker:
    14 september 2018
    Volgens mij heb je nog een week vakantie nodig om bij te komen van alle indrukken en het vele lopen! Maar het is het zeker waard👍
  3. Sytse:
    14 september 2018
    Een reuzenrad. Tja wat heb je er aan. En dan nog een half uur? Da's 10 minuten op. 10 minuten kijken en 10 minuten neer. En dan nog zonder anderen die niet in de weg staan en je wijzen op dingen die je nauwelijks kunt zien. Kun je beter een rondje in de bar doen. Daar houd je nog vrienden aan over.
    Maar goed. Het was mooi weer en jullie waren relaxed dus wat kan er fout gaan.
    ff rustig an. Da's ook genieten.
  4. Margot:
    14 september 2018
    Jammer dat het nu ook niet door kon gaan. Aan de andere kant kun je dan op je gemak de omgeving verkennen. Leuk zo die tram 👍👍. En exclusief een reuzenrad voor jezelf haha. Als jullie het maar naar de zin hebben. Daar gaat het om. En volgens mij lukt dat zeker. Alko al inspiratie om op een volgende mooie reis te gaan??
  5. Elly:
    14 september 2018
    Toch weer 'n top dag geworden. Jammer dat jullie trip niet door is gegaan, dit was toch ook zeker de moeite waard. Leuk die verhalen van jullie.
  6. Annemarie Rekmans:
    16 september 2018
    Heerlijk dat jullie zo genieten !!! prachtige foto's weer !!!