Zaterdag 15 September

15 september 2018 - Melbourne, Australië

Goh vandaag weer een dagje beetje uitgeslapen. Heerlijk gewoon.

Koffers weer een beetje ingepakt want morgen vertrekken we naar Josef en Annie. Koffers zijn weer gepakt

Rond een uur of 12 zijn we weer op de tram gestapt. TramTram selfie

Eerste uitstap punt voor ons was Queen Victoria Market. Hallen vol met groente fruit vlees vis en natuurlijk kleding en snuisterijen. Alle hallen gehad maar eigenlijk niet echt wat gekocht. Zoals ik het noem goed bedoelde troep. Maar toch leuk om even gezien te hebben.

Helaas begon het toch weer te regenen,maar onze volgende stop was Hosier.

HosierHosier :straat vol met muurschilderingen

Een straat waar alle muren vol geschilderd waren. Mooie graffetie tot aan de kliko bakken aan toe. Zelfs de kliko is nu mooi

Gaaf om te zien en knap hoe ze het gemaakt hebben. Gaaf he

We vervolgde onze weg naar Federale square. Prachtig ontworpen gebouw met heerlijke restaurantje. Want ik had het koud en kop cappuccino waren we wel aan toe. Aan de overkant stond Federation Square

St Paul Cathedral. Ook daar even naar binnen om weer een kaarsje te branden voor Riet. Foto's mochten er binnen niet gemaakt worden tenzij je betaalde. Nou ben wel goed maar niet gek 😜 St. paul,s Cathedral

Nog een laatste foto van het Flinder Station.Flinder Station

We liepen nog even naar de Sky shop want daar hadden we van de week al iets gezien maar nog niet mee genomen want tja misschien zien we nog iets anders. Maar nee dit moest het toch worden. Inmiddels waren we aardig koud en besloten we terug naar appartement te gaan. Kachel lekker opgestookt en aan de wijn stokbrood met brie hmmmm

1. Tillie van Rijn:
    15 september 2018
    wat mooi allemaal ik herken wel het een en ander
  2. Josef&annie:
    15 september 2018
    Some lovely photos there Looking forward to seeing you both tomorrow ❤️
  3. Barbara Rietkamp:
    15 september 2018
    Leuk allemaal. Veel plezier bij de familie!!
    Groetjes
  4. Alida:
    15 september 2018
    A pity the weather is not as nice as Thursday was.
  5. Mama:
    15 september 2018
    Nog een paar dagen dus geniet nog maar even van al die mooie dingen kus
  6. Sytse:
    15 september 2018
    Even lekker rondhangen. En dan afronden met een wijntje en een stokbroodje Brie.
    Goed idee ! Ga ik ook doen. Maar wat is koud in Australië? Wij hadden eens een oom over in het najaar en dat noemde hij al winters terwijl wij nog in hemdsmouwen liepen. 20 graden is daar al frisjes denk ik.
    Moeten jullie toch wel tegen kunnen? 😉
  7. Tonnie:
    15 september 2018
    Net als Tilly herken ik het een en ander. Veel plezier in Dalesford en geeft Annie en Jozefmaar een dikke knuffel van mij.
  8. Elly:
    15 september 2018
    Weer 'n mooie dag. Wat gaaf die straat met graffiti. Het kan op 'n hele mooie manier en ziet er dan fantastisch uit. zeker als ze kliko bakken en deuren e.d. ook nog meegenomen hebben. Lekker dagje zo. Je natje en je droogje, letterlijk en figuurlijk. Profiteer nog van jullie dagen.
  9. Ria:
    15 september 2018
    Was zeker een mooie dag en weer met veel indrukken.
    Nu lekker even bijkomen met een wijntje en hapje.
    Morgen een fijne en rustige reis.
  10. Margot:
    15 september 2018
    Ja die grafittie spuiter zijn echt kunstenaars. Wat jammer dat het regende. Maar met wijn en brie dicht tegen elkaar aan bij de kachel heeft ook zo zijn charmes.
    Geniet nog even en een goede reis naar Josef en Annie morgen
  11. Leny Hessels:
    15 september 2018
    Prachtig allemaal. Genieten hoor.
  12. Annemarie Rekmans:
    16 september 2018
    Wat gaaf al die indrukken !!! Veel plezier bij de familie !!!
  13. Louis en nanna:
    16 september 2018
    wat mooi allemaal geniet nog maar even