De voorbereidingen nog 5 dagen😀

26 augustus 2018 - Heemskerk, Nederland

Nog 5 dagen en dan gaan we onze grote reis maken. Voor ons een totaal nieuwe ervaring. Niet naar het vertrouwde Tenerife of met de auto en caravan naar de camping in Spanje of Italie

Nee we gaan totaal ons boekje te buiten.

Voorbereiding

Zoals je ziet zijn de koffers deels gepakt en alle reisdocumenten liggen klaar. Gisteren hebben we nog een internationaal rijbewijs gehaald en natuurlijk wat Australische dollars

Reisdocumenten

Maar ook de blaren pleisters zijn ingeslagen want dit wordt een totaal ander avontuur waarbij we veel zullen lopen Ik heb Alko ze schoenen al ineglicht😂

Kortom nog 5 nachtjes slapen,laatste spullen inpakken ,ik voel stiekum een klein kriebeltje in mijn buik ...... 😬

Op naar Sydney😀

1. Diana:
    26 augustus 2018
    Goh, ik heb ook last van een klein kriebeltje en ik ga niet eens mee. Genieten, voorzichtig doen en met een heleboel geweldige vehalen heelhuids thuis komen. Afgesproken!!!!😘
  2. Jan en An:
    26 augustus 2018
    De slaappillen niet vergeten en Alko zijn goede humeur
  3. Auk de Groot:
    26 augustus 2018
    Zo spannend allemaal lijkt wel of we meegaan pppfff
  4. Sytse:
    De voorpret.
    Net zo spannend als het voor . . .. Juist.
    Maar net iets anders. ;-)
    Idd. Kriebels in je buik. Het plezier is al begonnen.
  5. Margot:
    26 augustus 2018
    Spannend. Het gaat een mooie reis worden. Alles is al goed voorbereid, dus wie doet je wat.
    Heel veel plezier met inpakken en straks op jullie reis. 😘🍀👍🌞
  6. Barbara Rietkamp:
    26 augustus 2018
    Wij wensen jullie een fantastische reis toe! Best spannend ...lekker genieten. Eenmaal onderweg gaan de kriebels wel weg....
  7. Tillie van Rijn:
    26 augustus 2018
    ga genieten zo,n mooi land als je in de buurt bent van Ivedale Kennels Forrest Rood in Wijee dan even naar binnen gaan is fam. van mij. Is in de buurt van Sydney.
  8. Ria:
    27 augustus 2018
    jullie zijn goed voorbereid', nog een paar nachtjes slapen dan is het zover.
  9. Annemarie Rekmans:
    27 augustus 2018
    Super fijn dat we kunnen meegenieten !!!
  10. Peter philippo:
    29 augustus 2018
    Spannend allemaal, fijne vakantie en heel veel plezier
  11. Rob en Ineke Venniker:
    30 augustus 2018
    Wij wensen jullie een hele fijne reis samen!
    Een reis waar je straks op terug kunt kijken!
    Ga heerlijk genieten en maak er iets moois van samen!
  12. Elly:
    30 augustus 2018
    Super leuk om te zien allemaal. Dat wordt mee genieten met jullie.
    Hele goede reis.
  13. Bianca:
    31 augustus 2018
    Heel veel plezier en heerlijk genieten saampjes van jullie mooie reis door Australië.......
    Dikke 💋
  14. Caner: