Dit wordt onze reis naar Australie

1 juli 2018 - Heemskerk, Nederland

imageimageimageimageimageimage Op 31 augustus vertrekken we op naar Australië. We maken een tussenlanding op Abu Dhabi en komen dan zondag 2 September aan op Vliegveld van Sydney. In Sydney blijven we een paar dagen. We gaan verschillende excursies doen waaronder de Opera House, Darling Harbour Bridge  en Sydney Tower Eye. Donderdag 6 September zullen we per trein reizen naar THE Blue Mountains om ons daar te laten verrassen  Qua landschap watervallen en natuur. We zullen eerst weer terug reizen naar Sydney om daar per binnenlandse vlucht door te reizen naar Adelaide. Vanuit daar gaan we een dagexcursie maken naar Kangaroo Island. Na 3 nachten in Adelaide zullen we wederom per vliegtuig door reizen naar Melbourne. Ook daar hebben we een aantal prachtige excursies gepland om zo zoveel mogelijk te zien van deze plek. Zondag 16 September zullen we gaan logeren bij Josef en Annie de half oom van Alko. We hopen dan kennis te maken met nog wat andere familie leden.Tevens zullen zij ons de laatste paar dagen begeleiden en rond toeren. Op woensdag 19 September zullen we denk ik moe maar vol mooie verhalen weer richting huis vertrekken. Lijkt het u leuk om ons te volgen dan kan dat via dit reis bloq. We zullen proberen om onze trip dagelijks d.m.v verhalen en foto's vast te leggen. Wij kijken erg uit naar dit grote avontuur !

1. Jenny:
    1 juli 2018
    Wouwww...zo leuk...en zooo jaloers :p hihi...jullie gaan een geweldige trip tegemoed. Onwijs veel plezier.
  2. Saskia:
    1 juli 2018
    Leuk een blog, ga jullie zeker volgen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen
  3. Diana:
    1 juli 2018
    Ja, leuk!!!! Zo kunnen we met jullie mee😘
  4. Auk de Groot:
    1 juli 2018
    We gaan graag mee leuk hoor
  5. Gaby Noom:
    1 juli 2018
    Een bijzondere reis van bijzondere mensen. Natuurlijk ga ik jullie volgen
  6. Annemieke:
    1 juli 2018
    Gaaf zeg! Wat zullen jullie genieten van dit mooie land!
  7. Ria:
    2 juli 2018
    heel leuk ga jullie zeker volgen
  8. Wil:
    4 juli 2018
    Zooo super zeg, mijn familie gaat wel ver allemaal dit jaar.
    Heerlijk zeg, wat een mooie reis zeg.
    Straks hebben jullie de smaak te pakken.
    Ik ga jullie zeker volgens
    Dikke kus
  9. Bianca:
    5 juli 2018
    Super om het zo mee te volgen.....
    Het aftellen kan beginnen voor jullie....
    Dikke 💋
  10. Sytse:
    6 augustus 2018
    En toen vlogen ze naar de andere kant van de wereld. Ik zal eens hard stampen. Misschien merk je het.
    Veel plezier !!!
  11. Rob en Ineke Venniker:
    6 augustus 2018
    Alko en Miranda wat gaan jullie een fantastische reis maken! Heel veel plezier en ga jullie zeker volgen!👍
  12. Kristin:
    7 augustus 2018
    Ik ga jullie zeker volgen. Wat een leuke reis. Misschien dat er nog wat bekende plekken voorbij komen die ik ruim 50 jaar geleden ook bezocht heb. Het zal erg veranderd zijn dat is zeker. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Heel veel plezier en geniet van elk moment.
  13. Bart Kaptein:
    18 augustus 2018
    Alvast veel plezier...
  14. Josef&annie:
    26 augustus 2018
    Your Australian family looks forward to your arrival in the land down under
  15. Pappa:
    26 augustus 2018
    Super we zijn zeer benieuwd naar al die nieuwe ervaringen
    Pappa
  16. Mama:
    26 augustus 2018
    Spannend hoor ik ga het zeker in de gaten houden
  17. Jolanda:
    31 augustus 2018
    Super gaaf Australië.....ziet er allemaal erg mooi uit wat jullie willen doen
    Geniet ervan en leuk om mee te kijken!
  18. Tonnie:
    1 september 2018
    Jullie hebben een mooie reis gepland. Geniet ervan.