De Zesde dag New York😀

25 oktober 2019 - Woodbury, Verenigde Staten

Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt. Vandaag alweer onze “laatste dag”. Deze dag stond in het teken van shoppen. We hebben de bus gepakt naar New York, daar hebben we onze overige buskaarten ingeleverd. We hebben ook weer een mooie zin voor in het rijtje van Engels met Louis van Gaal. Miranda zei namelijk tegen de verkoopman: “ I see it on my bankafschrift”😂😂 Vervolgens hebben we de bus gepakt naar Woodbury waar maar liefs 250 winkels zaten.

Toen we hier aankwamen dachten we eerst even my god waar zijn we terecht gekomen. Er zaten hier namelijk alleen maar dure merkwinkels. Na een tijdje hebben we echt wel wat koopjes kunnen laden. Er zijn onder andere dingen gekocht bij: Levi’s, Pandora, Fossil, Tommy Hilfiger, Timberland en Rolf Lauren. Bij de Pandora winkel is nogmaals door Miranda een mooie zin op onze lijst gekomen: “she doet het wel ff in een bakkie”😂😅

Hoe is het mogelijk, maar iedereen is geslaagd, hoe leuk!

Helaas (of nou ja misschien maar beter) hebben we de helft van de winkels nog niet gehad, maar was het echt tijd om terug naar het appartement te gaan.

We hebben vandaag lekker thuis gegeten.  Broodje gebakken tomaat met ui en broodje met gebakken eieren. Lekker makkelijk na zo’n vermoeiende dag. Wel ging weer het brandalarm af😅 Wat zullen de onderburen blij zijn met ons😂

1. Ad en marja:
    26 oktober 2019
    We hebben genoten van de mooie reis verhalen. Goede reis terug.
  2. Ferry:
    26 oktober 2019
    Leuk hoor allemaal alles gelezen te hebben goed naar jullie zin gehad volgens mij een ervaring om niet te vergeten. Leuk hoor😃👍
  3. Johan Rozeboom:
    26 oktober 2019
    het reis verslag, was weer super, erg leuk wij hebben weer genoten van jullie verhalen.
    I say welcome thuis and everything is weer voor elkaar, also de hondjes. We wish you a very nice vlucht.
  4. Ria:
    26 oktober 2019
    aan de tassen te zien zijn jullie goed geslaagd,en wat is die week hard gegaan.
    verhalen waren weerleuk geschreven en mooie foto's.
    hele rustige reis.
    liefs en groetjes.
  5. Mien rutte:
    26 oktober 2019
    Zit er weer op goede reis terug
  6. Bianca:
    Héérlijk 🛍🛍 vol 😁
    En de buren zeker blij dat jullie weggaan 😂
    Hele fijne gezellige terug vlucht
    Dikke💋
  7. Perry Slager:
    26 oktober 2019
    Leuk verhaal weer. Een goede reis terug✈✈✈✈✈✈✈
  8. Margot:
    26 oktober 2019
    Heerlijke dag gehad. Ja je kijkt je ogen uit en voor je het weet is je banksaldo op rood.
    Nu uitblazen en weer inpakken. Op naar een goede vlucht terug naar het kleine kikkerlandje.
    Have a save flight home ✈✈🍷😘
  9. Elena:
    Heel mooi! Groetjes allemal en goede reis terug. 😘😘
  10. Papa en mama:
    26 oktober 2019
    Hetis maar goed dat jullie ruimte hebben gehouden in de koffers het is allemaal wel weer snel voorbij maar jullie kunnen terug kijken op een mooie week met elkaar ik hoop dat jullie een rustige vlucht hebben en hopelijk geen vertragingen ik zie jullie morgen
  11. Elly:
    26 oktober 2019
    Het is toch fantastisch geweest allemaal. Jullie hebben heel wat om op terug te kijken en er zal nog veel over gepraat worden. Wat zullen jullie moe zijn. Hele goede terugreis.
  12. Auk de Groot:
    26 oktober 2019
    Heel leuk dat we mee konden reizen met jullie het was een mooie week ,helaas weer om
    Goeie reis terug en dan uitrusten
  13. Josef&annie:
    27 oktober 2019
    Glad you had a nice trip have enjoyed your holiday story have a good flight home❤️
  14. Annemarie Rekmans:
    27 oktober 2019
    Genoten van jullie avonturen! Wat hebben jullie een prachtige reis gehad SUPER!!! Veilige terugreis en Welkom thuis !