Weekend weg

30 maart 2019 - Lochem, Nederland

Vanmorgen werd Alko wakker en had het idee om aan het werk te gaan

Helaas jongen dat gaat niet gebeuren we gaan vandaag op pad met het gezin.

hij keek me een beetje vreemd aan,maar dacht denk ik ik laat het maar over me heen komen

Wat doe je dan....Ja tuurlijk eieren bakken voor iedereen voor op de broodje.

Heerlijk hoor. Het liep allemaal toch even iets meer uit dan dat we hadden gehoopt maar om 9.30 uur vertrokken we van huis.

Navigatie aangezet,Melissa opgepikt en hup gaan.

Alko nog steeds geen idee waarheen of wat we gingen doen.

Na een rit van bijna 2,5 uur kwamen we aan openzet bestemming Ruurlo.

We hadden afgesproken in lunchroom Lievestro.

En ja hoor daar was de eerste verrassing,Paul,Linda ,Roos en Britt zaten met smart op ons te wachten.

Nu kan het feest echt beginnen dacht hij vast.

Hij kreeg een super leuk cadeau van ze nichten een eigen gemaakt shirt 😀.

En ja hoor dat deed hij vol overgave ook meteen aan.

We gingen van start met koffie en gebak en toen kwam de uitdaging.

Een wandelroute van 8,5 km

Er waren een paar onder ons die toch even een zucht en een kreun lieten gaan maar als snel hadden we de pas erin.

Britt begon met de route en nam de leiding.Dit bleek toch niet zo makkelijk te zijn als we dachten dus schoten Paul en Roos te hulp.

We liepen door zandpaden,bospaden,langs mooie huizen en natuurlijk mochten de koeien ook niet ontbreken.

Kortom met onze tong op de knieeen kwamen we weer aan bij de lunchroom

Daar werden we opgewacht met een heerlijke tomaten groente soep en aansluitend volgde de high tea.

Wat een genot om zo een grote hoeveelheid eten te zien en zoete hapjes.

Aanvallen maar.... Maar hoe groot onze trek ook was we konden het niet allemaal op.

Dus dan toch maar voorzichtig vragen om een doggybag 😬

En ook dat was geen enkel probleem neem maar lekker mee.

Tja toen werd het tijd om richting het hotel te gaan.

Wij op het terras aan een borrel en de kids gingen de kamers inspecteren en natuurlijk versieren

Britt kwam als een 50 jarige mummie teug en Alko was super verrast met zo een mooie verjaardagsfeest kamer.

Maar nee veel tijd hadden we niet want het volgende stond op ons te wachten

De all you van eat formule van restaurant Jasmine

Ook hier was weer een grote hoeveelheid lekker eten 😀

Dat werd weer smullen,maar eerst een drankje en nog een laatste ding....

Ik had nog een rondje met cadeautjes voor alle lieve mensen om ons heen meegebracht.

Soms moet je even opschrijven hoe speciaal iemand voor je is. echt dat doen we met elkaar te weinig.

Vol gevreten zijn we nu weer terug in het hotel.

Wat zal de avond nog brenegn

Zwemmen,Poolen,Darten...of gewoon op tijd naar bed😜