Naam:
Foto’s:
1091
Video’s:

Over mij

Alko en ik zijn al ruim 25 jaar samen.we zijn toen we elkaar leerde kennen vrij snel gaan samen wonen . Natuurlijk wilde we trouwen en graag kinderen. We hebben 2 prachtige dochters Melissa en Angela waar we heel vaak mee op vakantie zijn geweest in landen als :Spanje italie Duitsland Oostenrijk Turkije Griekenland .

Over mijn reis

Nadat we getrouwd waren ontbrak het ons aan geld voor een mooie reis daarom hadden we onze plannen opgeschoven voor als we 12,5 jaar getrouwd waren.We hadden hier erg hard voor gespaard maar toen we zover waren kochten we ons huis en uiteraard ging ons geld geïnvesteerd worden in ons nieuwe huis. Dus we maakte nieuwe plannen voor als we 25 jaar getrouwd zouden zijn.Dit is eigenlijk pas volgend jaar.Maar de kennismaking met de half oom van alko uit Australië heeft ons aan het denken gezet. We hoorde hoe mooi en gastvrij het land is en kregen zelf steeds meer zin om dit land te  gaan bezoeken .Dit jaar hebben we ongelofelijk maar waar nog eens 3 weken vakantie te goed en daarom zijn we gaan kijken of we niet dit jaar al deze trip kunnen maken. Hoe meer we aan het zoeken waren hoe enthousiaster alko en ik werden. Daarom hebben we besloten om het gewoon te doen 😀

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.