Weerterbergen 23 oktober t/m 26 oktober

26 oktober 2020 - Weert, Nederland

En dan is het eindelijk zover. Na een lange periode van wachten en onzekerheid vanwege Corona virus is onze vakantie aangebroken.

Helaas kunnen we niet de reis naar Australië maken ,dat is niet verantwoord. Maar we gaan als alternatief een rondje maken in Nederland.

We starten dit weekend onze trip in Vakantiepark Weerterbergen. Bepakt en bezakt vertrekken we met onze honden. De meiden komen na hun werk ook hierheen. Dus dat is weer ouderwets gezellig met elkaar.
We vermaken onszelf met lekker eten ,drinken En wandelen met de honden. Maar natuurlijk hebben we ook geshopt dit weekend. Wat een spullen hebben we weer gekocht voor de kerst. Daar gaan we dit jaar maar eens uitgebreid bij stil staan als gezin.

De Zondag stond in teken van zwemmen In subtropisch zwembad. Ook dit was anders dan normaal. Je moest van te voren boeken en mag dan 1,5 uur zwemmen. Nadat ze je temperatuur hebben opgenomen en je zelf je handen heb gedesinfecteerd mag je naar binnen. Niet in de hokje omkleden maar gewoon uitkleden in het zwembad. We vermaken ons als meiden in het bubbelbad en later in buitenbad. Rozig kwamen we weer thuis met een heerlijke ijscoupe om je vingers bij op te eten. Natuurlijk nog even wandelen in het bos  en daarbij paddestoelen zoeken die ook nog eens een rood dakje met witte stippen heeft. Hoe leuk kan dat toch weer zijn, aansluitend Hebben we gekookt. Want de meiden gaan na de maaltijd weer richting huis en is toch bijna 2 uur rijden.

Maandag zijn wij verder gereden naar Schin op geul😍