Voorbereidingen voor Alko ze verjaardagsfeest feest

10 april 2019 - Heemskerk, Nederland

Het wordt toch nu echt wel spannend hoor.

Maandag zegt hij mij collega’s hebben het nu over mijn verjaardag...

Hoe kan dat zit jij erachter.

Ella appt me ...Alko wil ineens vrijdag halve dag vrij...hij is natuurlijk hele dag al vrij wat hij niet weet.Komt jou verrassing nu niet in het nauw vraagt ze mij.

Nee hoor geef hem die halve dag vrij maar.

Afgelopen vrijdag heb ik het vlees voor de rundvleessalade al gesudderd en ingevroren. Hoe moet je dat nou doen met die lucht in huis. Nou gewoon extra veel maken zodat we het die avond ook eten. Maar toen moest dat vlees nog even afgekoeld worden voordat het de vriezer in kon. Tja dan maar in een bak op het nachtkastje van Angela. Dus eerst zegt Alko die avond bij het eten. Zeg waarom heb je dat vlees zo klein gesneden.... Ach had weinig tijd was het sneller gaar 😀 Later kreeg ik een Appje van Angela. Mam wat stinkt het op me kamer... met een foto van het vlees op der nachtkastje😂

Gister heb ik overgewerkt,althans dat denkt Alko, Ik moest natuurlijk even bij me moeder langs om komkommers te brengen en grote pannen en soepkommen te halen. Toen ik naar huis reed vertelde ik Alko dat ik in de file stond wat me weer wat tijd gaf om en geld bij Paul af te geven voor de opblaaspop en alle pannen en rotzooi bij de buren af te geven. Auto zo gezet dat hij vanuit huis niet kon zien. En jawel meneer ging de honden uitlaten ziet mijn auto en mij staan bij de buren. Kortom lul verhaal nummer.... ik was er even omdat ze wilde weten wat je wilde hebben voor je verjaardag .

Ja ja zegt hij dat geheimzinnige gedoe. Welnee joh je weet toch we zijn al weg geweest vond je het niet mooi zat. Niet leuk dat je zo tegen mij doet Alko 😂

Na een paar uurtje te hebben gewerkt vandaag ging ik weer snel richting huis want er is nog genoeg werk te doen

Ik werd even gebeld door Alko ze bazin Ella over de planning van morgen. Alko eindigt in beverwijk en we willen niet dat hij eerst nog even langs huis komt . Nee zegt Ella ik ga het wel regelen komt goed. Hij moet zich morgen na ze werk nog even melden op kantoor en dan hoort hij dat hij de hele dag vrij is vrijdag😀 moeilijk om hem om de tuin te leiden zei Ella al

Hij is zo retebijdehand 😂 zei ze...Mijn mannetje Alko nee dat kan toch niet

Gauw nog wat boodschappen gehaald even langs de zaak om de opblaaspop te bekijken en alle boodschappen vast mee te nemen,zo was ik rond 12 uur weer thuis

Angela der auto naast de mijne gezet en alle flessen drank en drinken daarin opgeborgen. Mandy kwam ook even kijken of alles lukte dus hup samen de boel naar binnen gebracht.

Even samen een bakkie ondertussen de eieren opgezet en ook de pasta .Daar kwam ook ria aan om even te kijken of ze wat kon helpen. Nee hoor tijd zat en alles onder controle👍

Maar toen belde Ella weer op Alko was al klaar met werken en zou rond 13.15 uur thuis kunnen zijn.Ze dacht laat het even weten want straks staat hij voor je neus.

Oeps dat was nog maar een half uur wat we hadden.

Daar ging me plan....gelukkig hielpen de buurvrouwen mee en ja wel om 13.10 uur reed ik weg naar Melissa en stonden de spullen bij ria in de schuur en nam Mandy de ingrediënten van de pasta salade mee naar huis.

Gelukt zeggen we dan maar weer maar wat een gedoe. En uiteindelijk ging Alko gewoon nog even voor zichzelf wat doen en kwam hij pas om 1530 uur thuis.😀

Nou je snapt het is een hele organisatie,vooral omdat je niets wil laten merken aan hem.

Vanmiddag waren ook de gebakjes klaar die hij kan trakteren. Super leuk zien ze eruit,maar ja we mogen niet proeven helaas😢

Alle dingen die moesten gebeuren zijn klaar op naar morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    10 april 2019
    het wordt spannend, vooral om dat hij niets mag weten.