De Terug reis

28 oktober 2019 - Heemskerk, Nederland

En toen was er alweer een einde aan deze fantastische week. We hebben in de ochtend heerlijk relax gedaan. Beetje uitgeslapen, koffers ingepakt en heerlijk ontbeten.

Rond 12:00 moesten we het appartement uit. Maar dan? Wat ga je dan nog doen totdat je om 15:00 richting het vliegveld moet. Laten we dan maar richting de stad van Elizabeth lopen. De straten waren super ongelijk, dus dat loopt niet echt top met zware koffers. Onderweg een pitstop gemaakt bij wat bankjes. Hier hebben we een kort spelletje gespeeld en wat liedjes gezongen met elkaar. Ook hebben Britt en Angela nog een dansje gedaan. Ondanks dat het zonnetje scheen, werd het toch wel wat fris.

Laten we doorlopen tot het station en de trein pakken, dan hebben we nog wat te doen. Onderweg nog in wat winkels waar ze van die prachtige galajurken verkochten! Wauw😍
Bij het station aangekomen, gevraagd hoeveel het eigenlijk kost om naar het vliegveld te gaan met de trein. Nou dit was veel duurder dan met een Uber taxi. Keuze is dan snel gemaakt, we pakken gewoon een Uber naar het vliegveld. Zo gezegd, zo gedaan. Twee ubers besteld en hup naar het vliegveld.

Daar aangekomen moesten we door de security check. Nou echt waar, als het gaat om vriendelijkheid en respect, dan hebben de mensen daar nog iets te leren. Wat behandelen sommige mensen je naar! Maar iedereen kwam goed door de security heen. En dan begint het echte pas echt. Het was nu 14:30 ofzo en onze vlucht vertrok om 18:55. We hebben maar pizza gehaald en wat gegeten. Ondertussen beetje spelletjes en filmpjes gekeken op de telefoon.

In het vliegtuig hadden de polsjes te kampen met een ernstig probleem. De mensen op de rij voor hen, stonken onwijs naar zweet. Niet normaal! Toen de airco aan ging, werd het iets beter. We kregen onderweg een heerlijke maaltijd: kip met pasta en roomsaus, salade met rijst, broodjes met kaas en een heerlijke chocolademouse.

Daarna heeft iedereen wat films gekeken en heeft Miranda heerlijk geslapen. Om 07:00 kwamen we aan in Oslo. Hier nogmaals door de security heen en wachten tot 10:00 voor de vlucht naar Amsterdam. Dit waren 3 zware uren! Het was vechten tegen de slaap.

De vlucht naar Amsterdam ging snel en om 11:30 landden we op Schiphol. Koffers halen en door onze chauffeur opgehaald worden met de limo. Na een week was het tijd om weer afscheid van elkaar te nemen en na te genieten van deze top reis!

We willen jullie allemaal bedanken voor alle leuke reacties of deze blog. We hebben een te gekke tijd met elkaar gehad en hebben herinneren gemaakt voor de rest van ons leven!

1. Inge Breed:
    28 oktober 2019
    Super vakantie, dat is zeker. En fijn dat jullie het allemaal zo maar je zin gehad hebben. Maar ook weer fijn dat jullie allemaal weer veilig en gezond thuis zijn.
  2. Margot:
    29 oktober 2019
    Een te gekke vakantie zit er weer op. Nu omschakelen. Een mooie reis om vaak op terug te kijken. Welkom thuis 😘😘
  3. Annemarie Rekmans:
    29 oktober 2019
    Welkom thuis genoten van jullie foto's en belevenissen !!!
  4. Elly:
    29 oktober 2019
    Wat 'n tassen zeg, allemaal inkopen. Hebben jullie goed gedaan. Lekker naar bed en 24 uur slapen. Thuis komen is ook weer fijn.
  5. Bianca:
    29 oktober 2019
    Zeker een reis om nooit meer te vergeten....
    En mooie foto's en verhalen super om jullie reis zo te kunnen volgen
    Dikke💋