We gaan met ze allen op reis😀

23 februari 2019 - Heemskerk, Nederland

Tijdens een etentje met elkaar kwam er een onverwacht idee naar voren. Wij hadden het plan om komend jaar een week met de kinderen op reis te gaan om ons 25 jarig huwelijk te vieren Aangezien de meiden aan de schoolvakanties vast zitten was het wel bekend dat dat de herfstvakantie moest worden. We zaten met Paul en Linda hierover te brainstormen en al snel werd het idee geopperd om met onze twee gezinnen te gaan. Paul wordt tenslotte ook 40 dit jaar en dit was voor hun de aanleiding om ook nu ervoor te gaan. Al snel werd New York genoemd als bestemming. Iedereen was direct voor en de ideeen vlogen over tafel. Zoals Britt zo leuk zei....Eindelijk gaan we een keer samen in het vliegtuig weg tante!

Dus de zoektocht ging van start,vliegtickets werden bekeken ,huizen opgezocht kortom iedereen keek en dacht mee. De vluchten  zijn geboekt ,wel met een tussenlanding want we blijven zuinige Hollanders. Wat we besparen kunnen we gebruiken voor andere leuke dingen.

Oudejaarsdag hebben Roos,Britt en Melissa veel huizen bekeken ,uiteindelijk met de andere de keuzes besproken en knoop door gehakt.

We gaan logeren in New Jersey in een Airbnb genaamd Elizabeth

Vanuit hier kunnen we met openbaar vervoer naar New York reizen.

Toen kwam Angela met het idee om een sightseeing pas te kopen voor New York

Deze was nog net in de aanbieding dus we moesten gauw kijken wat het inhield.

Daarom kwamen Linda en Britt om mee Te denken en te kijken

Wat willen we zien en doen die week. Nou dit is een greep van de ideeën die geroepen werden:

9/11 memoriaal museum

ny aquarium

state of Liberty & Ellis island

the chocolate museum experience

Woodbury

We kwamen al snel tot de conclusie dat we beter af waren met 6 dagen onbeperkt kiezen uit 100 attracties/food Dus tickets werden gekocht en zo is er weer een stukje New York gepland.

De komende periode gaan we uit kijken naar deze reis en een mooi reisplan maken Met elkaar.

1. Paul:
    23 februari 2019