En dan is het feest. Alko is vandaag jarig😀

11 april 2019 - Heemskerk, Nederland

Vanmorgen om 4.15 uur ging de wekker. Jawel vandaag is de dag dat Alko 50 kaarsjes uitblazen mag.

Samen met de meiden en de honden gezongen voor hem en natuurlijk koffie op bed voor de jarige job.

Alko vertrok rond 5 uur naar zijn werk en Melissa en ik g8ngen van start. De pannen kwamen tevoorschijn en de poelet werd aan de kook gebracht . 4 grote pannen soep stonden te pruttelen op het vuur. Komkommers snijden en alles klaar zetten . Om 7 uur ben ik even in de auto gaan zitten want tja Alko is gewned dat ik bel onderweg naar me werk. Inwendig moest ik wel lachen hoor,gehuld in me pyjama en me sloffen schoof ik achter het stuur en deed de motor aan zodat ik handfree kon bellen.

Gelukkig hij had niks door😜 Nog even de laatste hand aan de rundvlees salade en weer een klus geklaard. Rond half 9 stonden Paul en Linda voor de deur met een bus vol spullen.

Als eerste maar eens die mooie pop plaatsen,toe wat is hij groot hè.

Johan en Ria waren ook al snel present dus het opbouwen van de tent ging ook van start. Ome mars kwam ook nog helpen en later liep ook Ferry nog binnen om zijn hulp aan te bieden.

Kortom vele handen maken licht werk. Dus rond 11 uur was het huis omgetoverd tot een feest plek ,stond alles klaar voor het buffet en was de tuin voorzien van een feesttent. Alles verliep op rolletjes . Nog even een paar uurtjes rust. Ome mars en ik hebben nog even de kachels opgehaald en aangesloten zodat de ergste kou verdreven kon worden. Rond 14.45 uur ben ik weer even in de auto gestapt en heb ik Alko gebeld. Hij was al bijna klaar bij de caravan en ik hoorde me vader al zeggen we gaan zo rijden. Oeps nu gaat het gebeuren.... Gauw nog even iedereen gebeld dat hij onderweg was en zo rond half 4 kwam hij dan ook aan.

Vol verbazing stapte hij uit keek naar de pop en vervolgens naar iedereen die er was.

Heb je niks doorgehad was het eerste wat mensen vroegen. Nee echt niet zei hij. Linda zei bakkie koffie is er altijd dus we zijn er vast inclusief de mooie taart.

Wat een kunstwerk is dat geworden twee lagen en prachtig opgemaakt.

Alko nam de felicitaties en cadeaus in ontvangst om vervolgens eerst maar even onder de douche te springen .

Later kwamen er steeds meer mensen en je zag hem gewoon genieten. Maar nog steeds niet precies door hebben wat we nog meer in petto hadden voor hem

De muziek man was al gearriveerd en g8ng de boel opbouwen. Ook dit nam hij aan en Linda vertelde steeds weer dit is voor de karaoke alko😀

En toen stapte rond 17 uur de zanger Johan binnen. Nou dat was de laatste verrassing van de dag. Hij was super verbaasd maar vond het geweldig. De muziek ging aan de zanger begin te zingen en buffet werd geopend.

Kortom het was een super feest met lekker eten en drinken ,live muziek en gezelligheid !

Het is tenslotte bijzonder en feestelijk als je 50 jaar wordt. Of je nou een jaar ouder wil worden of niet.

We mogen ons gelukkig prijzen dat we het met elkaar mogen vieren ,dat hebben we dan ook super goed gedaan😀💋

1. Paul:
    15 april 2019