Dag 2😀

31 maart 2019 - Beverwijk, Nederland

Na een heerlijk nachtje slapen werd het weer tijd om aan eten te denken

Linda stuurde al een berichtje dat het te lang duurde met daarbij een opname van het liedje het duurt te lang😂

Paul en Britt hadden strakke planning want hun wekker ging 8.55 uur. En ja wel binnen no time waren ze klaar.

Melissa was al bij ons gearriveerd,dus om 9.25 uur was iedereen zover om naar ontbijt te gaan....Nou ja bijna iedereen.

Angela en Merlijn gingen we ophalen maar nee die hadden die 5 minuten toch echt nog nodig.

Nou wij gaan vast tot zo. Aangekomen in de zaal beneden dacht ik meteen o jee passen wij hier wel tussen.

De tafels waren gevuld met grijze golf en de ober net in pak en op de achtergrond klassieke muziek.

Daar stonden wij zooitje ongeregeld.

Britt zag een piano en nam direct plaats

wij zeiden meteen denk niet dat dat mag hoor, maar ik kan het echt heb het geleerd op school zei ze.

De ober zei :als jij mooi kan spelen ga je gang.Hup ze deed de klep omhoog en ging van start.

Super knap wat ze deed,tja ze had niet voor niks een 8 voor muziek gekregen.

We kregen een leuke ronde tafel en al snel kwam ook het verliefde stel eraan.

Eerst allemaal een drankje en toen nam Roos het woord over de plannen van vandaag.

Natuurlijk wel even op de tante manier...

De boodschap was als volgt, eerst ontbijten en dan pleite naar....

De Eemhof😀 zwemmen met ze allen

We lieten ons alles goed smaken en na het opruimen van de kamer en het inpakken van de spullen opruimen van de versiering vertrokken we met gierende banden naar Zeewolde.

Daar aangekomen zijn we eerst even de speelhal ingedoken om onze energie en agressie kwijt te raken in de schuif spellen

Iedereen deed mee en speelde tegen elkaar.

Waarbij Roos en Ik de beste tegenstanders waren

We liepen nek aan nek naar het einde toe😊

Uiteindelijk keek ik naar het kaartje en bleek er geen start tijd te staan om binnen te komen

Dus hup naar het zwembad en glijden maar.

We genoten van een hele middag wildwater baan,glijbanen,met de gele banden van de glijbaan,golvenbad en natuurlijk een patatje tussen door.

Rond 17 uur zijn we weer richting huis vertrokken.

Dood moe van alles en super rozig,daarom snel wat besteld voor alweer het eten

Pannenkoeken voor Britt gehaald en ook nog een toetje bij de supermarkt.

Kortom we hebben een geweldig weekend gehad met elkaar.

En voorproefje op wat nog gaat komen in New York.